• Начало
  • Нова страница
Luggagelocker

Политика за поверителаност

 

Настоящата Политика описва как „Кейсауей Локърс“ ЕООД (LuggageLocker.bg) обработва лични данни във връзка с услугата за наем на шкафове (наричана по-долу „Услугата“).

 

Съдържание

  • Администратор и контакти
  • Категории лични данни
  • Правни основания
  • Цели на обработването
  • Срокове за съхранение
  • Получатели и трансфери
  • Мерки за сигурност
  • Вашите права
  • „Бисквитки“ (Cookies)
  • Промени в Политиката

 

1) Администратор и контакти

Администратор на лични данни: „Кейсауей Локърс“ ЕООД (LuggageLocker.bg)

Имейл за запитвания: info@luggagelocker.bg

По желание можете да добавите: седалище и адрес на управление, ЕИК, лице за контакт/DPO (ако е приложимо).

 

2) Категории лични данни

  • Оперативни данни за услугата: ПИН код (псевдонимизиран идентификатор), логове от оборудването (дата/час, номер на шкаф, статуси), информация за избрана услуга и плащания (без пълни данни за карта).
  • Платежни данни: обработват се от лицензирани доставчици на платежни услуги/банки; Доставчикът не съхранява пълни данни за банкови карти.
  • Данни за комуникация: запис/лог от обаждания и сесии през интерком, имейл/чат кореспонденция със съпорта.
  • Видеонаблюдение (CCTV): изображения от помещенията и оборудването с цел сигурност и предотвратяване на злоупотреби.
  • Технически данни: IP адрес, идентификатори на устройство/браузър, бисквитки – съгласно Политиката за бисквитки.

 

3) Правни основания за обработване (чл. 6 GDPR)

  • Договорно изпълнение – предоставяне на Услугата по наем (чл. 6, §1, б. „б“).
  • Законово задължение – счетоводни/данъчни изисквания, съдействие на компетентни органи (чл. 6, §1, б. „в“).
  • Легитимен интерес – сигурност на оборудването, предотвратяване на измами/злоупотреби, видеонаблюдение, поддръжка и подобряване на Услугата (чл. 6, §1, б. „е“); извършваме преценка „баланс на интереси“.
  • Съгласие – когато е приложимо (напр. маркетингови съобщения, аналитични/маркетингови бисквитки). Съгласието може да бъде оттеглено по всяко време.

 

4) Цели на обработването

  • Предоставяне и администриране на Услугата (идентификация на наема чрез ПИН, управление на достъпа, поддръжка).
  • Обработка на плащания и счетоводна отчетност.
  • Сигурност: видеонаблюдение, предотвратяване и разкриване на нарушения/инциденти.
  • Обслужване на клиенти и разрешаване на спорове.
  • Подобряване на функционалността и надеждността на оборудването и сайта.

 

5) Срокове за съхранение

  • Логове от оборудването: до 12 месеца, освен ако не са необходими за инцидент/спор.
  • CCTV записи: обичайно до 30 дни, освен при инцидент (съхранение до приключване на проверка/процедура).
  • Кореспонденция/интерком сесии: до 24 месеца.
  • Счетоводни документи: съгласно приложимото право (напр. до 10 години).
  • Бисквитки и уеб логове: съгласно сроковете, описани в Политиката за бисквитки.

 

6) Получатели и трансфери

  • Обработващи по възлагане: доставчици на платежни услуги, банки-аквайъри, ИТ/хостинг и поддръжка, системна интеграция и мониторинг – обработват данни съгласно договор и инструкции.
  • Компетентни публични органи: при законово основание или валидно искане.
  • Трансфери извън ЕИП: само при наличие на подходящи гаранции (напр. Стандартни договорни клаузи, еквивалентни механизми), и при нужда – допълнителни мерки за защита.

 

7) Мерки за сигурност

Прилагаме технически и организационни мерки съгласно чл. 32 GDPR, включително контрол на достъпа, криптиране при пренос, резервни копия, логване на действия, принцип „минимизиране на данните“ и обучение на персонала. Достъпът до данни е ограничен до служители/обработващи, които имат служебна необходимост.

 

8) Вашите права

Имате право на:

  • Достъп до личните данни и получаване на копие;
  • Корекция на неточни/непълни данни;
  • Изтриване („право да бъдете забравени“) при условията на чл. 17 GDPR;
  • Ограничаване на обработването;
  • Преносимост на данните (когато е приложимо);
  • Възражение срещу обработване, основано на легитимен интерес (вкл. срещу видеонаблюдение при особени обстоятелства);
  • Оттегляне на съгласие по всяко време (когато обработването се базира на съгласие).

 

Как да упражните правата си

Изпратете искане на info@luggagelocker.bg. За да предотвратим злоупотреби, може да изискаме потвърждение на самоличността (напр. чрез имейл в резервацията или ПИН код). Отговаряме без ненужно забавяне и по правило до 1 месец.

 

Жалби до надзорен орган

Имате право да подадете жалба до Комисията за защита на личните данни (КЗЛД) – cpdp.bg, както и до надзорния орган по местоживеене в ЕС/ЕИП.

 

Автоматизирани решения

Не вземаме решения, базирани единствено на автоматизирано обработване с правни последици за потребителите.

 

Видеонаблюдение

Помещенията с оборудване са обозначени. Обработването е необходимо за сигурност и защита от злоупотреби. Сроковете и правните основания са описани по-горе.

 

9) „Бисквитки“ (Cookies)

Сайтът използва бисквитки за основна функционалност (строго необходими) и – само при Ваше съгласие – за статистика и/или маркетинг. Подробности за видовете, сроковете и начините за управление ще откриете в отделната Политика за бисквитки. Можете да променяте предпочитанията си по всяко време чрез банера/настройките за бисквитки.

 

10) Промени в Политиката

Запазваме правото да актуализираме настоящата Политика при промени в дейността, законодателството или използваните технологии. Последната версия винаги е достъпна на тази страница и се прилага от датата, посочена по-горе.

Контакт по поверителност: info@luggagelocker.bg

*Този документ е предоставен за прозрачност и следва да бъде прегледан според конкретните процеси/срокове и указания от юрист или DPO.

 

Последна актуализация: 02.10.2025

Luggagelocker

Начало    Условия за ползване    Политика за поверителност    Политика за бисквитки

 

© 2025 LuggageStorage.Bg, CaseAway Lockers